hmiastowego publikowania informacji i treści, które nie są ograniczone pod względem geograficznym i czasowym. W tym celu pojawiające się obszary reklamy interaktywnej, stawiają nowe wyzwania reklamodawcom, którzy dotychczas korzystali z innych strategii.
Inną zaletą jest skuteczność inwestycji reklamodawcy. Reklama internetowa pozwala na dostosowanie reklam do zawartości stron internetowych. Na przykład AdWords, Yahoo! Search Marketing, Google AdSense umożliwiają umieszczanie reklam na odpowiednich stronach internetowych lub obok wyników wyszukiwania słów kluczowych.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_internetowy
Promuj się każdym narzędziem
Reklamować się w sieci można na wiele sposobów. Większość z nich jest polecana dla wszystkich branż. Takie metody jak dobre pozycjonowanie czy płatność za reklamy w wyszukiwarce są podstawową opcją dla każdego i w sumie już teraz prawie każda firma korzysta z tego rodzaju usług. Nie można jednak na tym poprzestać, ponieważ internet otwiera przed właścicielami wiele nowych i ciekawych możliwości promocji.
Narzędzie typu social media są świetnym narzędzie zdobywania nowych klientów oraz utrzymywania kontaktu z już posiadanymi i wiernymi klientami firmy. Wybór portalu zależy głównie od branży w jakiej dana firma się obraca. Jednak konto na Facebook to już niemal podstawa. Do tego Twitter i jego krótkie i szybkie wiadomości. Pamiętaj, że ilość opcji jest nieskończona, a to które bardziej odpowiadają twojej firmie przekonasz się sam.
Definicja Content marketingu
Content marketing, czyli tzw. marketing treści, to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców. Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron.
Terminem content marketing określa się wszelkie treści publikowane i rozpowszechniane za pomocą Internetu. Mogą to być artykuły, webinaria, evideo, podcasty, infografiki, poradniki, raporty itd., których podstawowym zadaniem jest dostarczenie internautom wiarygodnych i pożądanych przez nich wiadomości i informacji związanych z daną branżą, dzięki czemu obie strony, zarówno firma, jak i potencjalny klient, odnoszą korzyści. W szerszym rozumieniu content marketing obejmuje również treści tworzone poza Internetem: w prasie branżowej, gazetkach, folderach, ulotkach, katalogach, poradnikach drukowanych, książkach itd.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing