wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych">SEF to pojęcie odnoszące się do jasnego i czytelnego formułowania adresów stron internetowych. SEF ma na celu eliminację niezrozumiałego kodu z odnośników stron przy jednoczesnym przekazaniu wartościowych informacji (np. słowa kluczowe) oraz ułatwienia odwiedzającemu poruszanie się po stronie i odszukanie interesujących wiadomości. SEF ma również pozytywne przełożenie na tzw. optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych
Promocja strony firmowej w wyszukiwarce
Posiadanie strony internetowej to w dzisiejszych czasach stanowczo za mało, aby zdobyć z niej dużą liczbę klientów. Na obecnym rynku jest tyle stron firm, które oferują to samo, że mało prawdopodobne żeby nasza wyświetlała się wysoko. I w takim przypadku należy pomyśleć co można z tym zrobić.
Jedną z opcji jest wykupienie pozycjonowania w agencjach SEO. Pozycjonowanie to usługa, której działania mają doprowadzić do wyświetlania się strony jak najwyżej w naturalnych wynikach wyszukiwania. Agencje SEO mają swoje metody na osiągnięcie tego, więc warto poprosić o szczegóły oferty zanim podpiszemy umowę. Ważne, aby strona nie była linkowana spamerskim oprogramowaniem.
Złe metody pozycjonowania
Jeżeli trafimy na złą agencje od pozycjonowania nasza strona może na tym bardzo ucierpieć. Nieprawidłowo prowadzone prace optymalizacyjne mogą skutecznie zamknąć naszej stronie drogę na szczyt. Gorsze od złej optymalizacji może być tylko linkowanie automatami do dodawania linków.
Linki prowadzące na stronę powinny być jak najlepsze, a linki z automatów niestety takie nie są. Pozycjonowana w taki sposób storna może chwilowo wejść w górę, jednak bardzo często jedynie na krótko. Później spada bezpowrotnie na dół, a nawet może dostać bana i przestać się wyświetlać w wynikach wyszukiwania.