Dobry marketing internetowy, co musisz wiedzieć

Dobry marketing internetowy, co musisz wiedzieć czyli at-rem.pl ale które z nich są najskuteczniejsze?Warto pójść w e-marketingMarketing internetowy staje się coraz bardziej dynamiczną branżą w Polsce. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że jeżeli nie istnieją w

Dodane: 30-08-2016 03:14
Dobry marketing internetowy, co musisz wiedzieć Odpowiednie pozycjonowanie daje niemal gwarancję zwiększenia obrotów firmy, która posiada stronę w sieci. Firmy od pozycjonowania takie jak: mają w ofercie przeróżne sposoby pozycjonowania, ale które z nich są najskuteczniejsze?

Warto pójść w e-marketing

at-rem.pl

Marketing internetowy staje się coraz bardziej dynamiczną branżą w Polsce. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że jeżeli nie istnieją w sieci w jakikolwiek sposób to dla niektórych klientów nie istnieją wcale. E-marketing i pozycjonowanie stały się bardzo ważnymi usługami dla każdej branży- od budowlanych, projektowych po usługi i sprzedaż internetową.

Dla wielu firm kwestia posiadania strony, czy pozycjonowania jest kwestią PR'ową, jednak to również jest bardzo dobry przykład na to jak bardzo internet zdominował rynek marketingowy i świadomości marki. Dlatego też warto od razu inwestować w właśnie e-marketing, a reklamę typu bilbordy zostawić na później.


Jakie frazy są lepsze?

Wysokie pozycje na frazy ogólne mogą wydawać sie bardzo atrakcyjne i mocno oddziałujące na ruch na stronie firmowej, a co za tym idzie na sprzedaż czy choćby ilość klientów. Jednak fakty są nieco inne.

Okazuje sie bowiem, że wiele stron czerpie ponad 80% swojego ruchu na witrynie z fraz mniej ogólnych, a bardzo szczegółowych. Na te frazy tzw. Długiego ogona powinny sie pozycjonować szczególnie sklepy internetowe oraz duże serwisy i portale. Im więcej podstron na takie pozycjonowanie tym lepsze efekty można osiągnąć.


Dobra i uczciwa agencja SEO

at-rem.pl

Szukając agencji SEO warto zwrócić uwagę na kilka ważnych spraw dotyczących tego jak zamierzają pozycjonować oraz jak będzie przebiegała współpraca. Cena powinna być ważna, ale nie najważniejsza. Jak wiadomo za dobrą usługę czy towar trzeba zapłacić więcej, więc i ma to zastosowanie w pozycjonowaniu właśnie. Ważnymi elementami oferty są frazy oraz sposób rozliczania. Raczej należy unikać umów na określony czas, ponieważ niestety zdarzają się nieuczciwe firmy, które podpiszą z nami umowę i nie zrobią nic z nasza stroną.

Istotne są frazy. Im więcej tym lepiej, ponieważ pozycjonować należy się jak najszerzej, wiec im większy pakiet fraz zostanie nam zaoferowany, tym lepiej. Można również popatrzeć na portfolio danej firmy, przeczytać opinie klientów na Facebook'u, czy też na Google. Ostateczna decyzja powinna być wypadkową tych i innych czynników.