ważnych interesów załatwia się za pośrednictwem sieci. Ludzie szukając usług, towarów czy informacji najpierw sięgają właśnie tam. Stąd też to stwierdzenie niesie za sobą coraz większą prawdę. Jeżeli potencjalny klient nie znajdzie danej firmy w sieci to pójdzie do konkurencji.
Tak w właśnie należy postrzegać dzisiejszy sens posiadania usług typu strona internetowa, czy pozycjonowanie. Kwestią statusu firmy w niektórych branżach jest posiadanie czytelnej strony oraz niezłego SEO strony firmowej. Ludzie tego oczekują a ich wymagania nie zaspokojone przez jedna firmę z pewnością przyniosą zysk innej.
Dobra agencja SEO
Szukając agencji SEO warto zwrócić uwagę na kilka ważnych spraw dotyczących tego jak zamierzają pozycjonować oraz jak będzie przebiegała współpraca. Cena powinna być ważna, ale nie najważniejsza. Jak wiadomo za dobrą usługę czy towar trzeba zapłacić więcej, więc i ma to zastosowanie w pozycjonowaniu właśnie. Ważnymi elementami oferty są frazy oraz sposób rozliczania. Raczej należy unikać umów na określony czas, ponieważ niestety zdarzają się nieuczciwe firmy, które podpiszą z nami umowę i nie zrobią nic z nasza stroną.
Istotne są frazy. Im więcej tym lepiej, ponieważ pozycjonować należy się jak najszerzej, wiec im większy pakiet fraz zostanie nam zaoferowany, tym lepiej. Można również popatrzeć na portfolio danej firmy, przeczytać opinie klientów na Facebook'u, czy też na Google. Ostateczna decyzja powinna być wypadkową tych i innych czynników.
Definicja Content marketingu
Content marketing, czyli tzw. marketing treści, to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców. Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron.
Terminem content marketing określa się wszelkie treści publikowane i rozpowszechniane za pomocą Internetu. Mogą to być artykuły, webinaria, evideo, podcasty, infografiki, poradniki, raporty itd., których podstawowym zadaniem jest dostarczenie internautom wiarygodnych i pożądanych przez nich wiadomości i informacji związanych z daną branżą, dzięki czemu obie strony, zarówno firma, jak i potencjalny klient, odnoszą korzyści. W szerszym rozumieniu content marketing obejmuje również treści tworzone poza Internetem: w prasie branżowej, gazetkach, folderach, ulotkach, katalogach, poradnikach drukowanych, książkach itd.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing